I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 25, 2011

Kakio Baizo...

aku...
seorang yang agak pendiam...
aku jadi riuh bila de kawan baik aku..
hobi aku...
jalan2,konvoi,play paintball....
aktiviti ms lapang aku...
aku suke....
main card,main carem,lepak2 ngn membe2,mn video games,kacau my mom,
kemas umah,chating,open facebook....
cite2@impian...
aku nak masuk Universiti...bl dh capai...
aku nak cari kerje yang aku minat....mcm kerje anyah aku(ayah sauadara)
bile dah kerja...aku cadang nak ambik anak angkat....
utk jadikan teman hidup aku....kalau boring aku de die....


aku...
aku suke berkawan....
best kalau de ramai kawan....just aku ni segan sikit nak tegur orang yang aku xrapat...
aku nak merantau....
bile dapat merantau ni....barula luas pemikiran aku....
blh tengok tempat orng...blh usha persekitaran hidup mereka....
klau duduk kt tempat orng ni....
mcm2 kite boleh dapat....
kadang2 kite blh dapat sesuatu yang xdk disngkakan...
ha4?

mase aku sekolah dulu....
aku de ramai kawan...
sampai aku tubuhkan team....
name team aku....HULELIZ crew...
satu kelas aku join....
tp yg betul2 HULELIZ ialah....
aku,hafiz.aziem n sofian...
2 jew....
kiteorng brkwn baik....
sehinggalah....
terjadinye satu kes....kerane kes 2 lah...aziem....kawan aku....
menarik diri dari geng aku....seidh siot....
smapai sekarang aku still ingat HULELIZ crew.....

2 jelah yang aku dapat kongsi uat mase  sekarang.....
hari mendung hari ni....(26.01.2011-1.38pm)...
nak ujan kot...best jgk kalau ujan....sejuk muke bumi Allah ni....
Alhamdulillah....
k la...
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment