I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 25, 2011

aku....aliff hushairy....

nama aku aliff hushairy bin husin....
di lahirrkn di hospital besar ipoh....
aku anak sulung dari 5 orng adik bradik....
aku de adik twins...he4...(yang bongsu)
keluarga aku simple....
xmewah n xmiskin...sederhana je....
aku mmpunyai saudara-mara yang ramai n aku jgk ade saudare mare angkat....
keluarga ku...
nama abah aku Husin b. Mohd Noor...
Ibu aku pulak Rohana Bt. Ahmad Kasim
kedua2 parents aku asal Perak....
tapi abah aku suke merantau ketika die bujang dulu....
dari situ la die de keluarga angkat
my ibu pulak....
seorang ibu yang xmau duduk diam...
msti de je kerja yang die nak uat....
die seorang wanita yang sukekn cabaran....
macam2 bisnes MLM die join....
he4....
Adik aku yang bawah aku bernama Ammar Humaidy....
die seorng yg agak open mianded sikit...
sukekn IT....
mcm2 jenis software die tahu pakai....
dlm family aku...die la mat IT...he4...
adik aku no3 pulak....
Amien Hamdany...
die ni agak lembut sikit....(bukan sotong)
aku n ama suke buli die...
mcm2 kerje umah die kene uat....
n
yang terakhir sekali...
my twins...Akmal Hanafy n Akram Hakimi...
walaupun dieorng twins...tp suke benda yang berbeza....
kalau boleh....semua bende diorng xnak same....
tapi my mom je yang slalu beli pakaian yang same untuk diorng....
kate twins....


Inilah serba sikit tntng Family n diri aku....

No comments:

Post a Comment